Lakonisks dizains, ieturēts biznesa krāsās – kas arī bija galvenais no klienta puses definētais uzdevums. Klientam tika piedāvāti vairāki skiču varianti, no kuriem tika izvēlēts sev tīkamākais.

Formāts: 90 x 50mm

Sakarā ar uzņēmuma nosaukuma maiņu, bija nepieciešams izstrādāt jaunu vizuālo identitāti.

Logo dizainā tika saglabāts “vecā” logotipa krāsas un stils, to pielāgojot uzņēmuma jaunajam nosaukumam. Pamatā saglabāta kopējā kompozīcija – aplis un teksta novietojums attiecībā pret to, kā arī krāsu gamma.

Vizītkaršu noformējums balstīts uz logo dizaina. Vizītkartes makets izstrādāts abpusējai drukai.

Izmērs: 90×55 mm

Vizuālās identitātes jeb firmas stila izveide uzņēmumam, kas pārstāv mūzikas nozari.

Logo ieturēts “clean design” stilā, kur svarīga ir formu tīrība un lakonisms. Akcentam izmantots dzeltenais krāsas tonis.

Vizītkaršu noformējums balstīts uz logo dizainu.

Izmērs: 90×55 mm

Abpusēja dizaina vizītkarte.

Vizītkartes izmērs: 90×55 mm

Dobeles Autobusu Parks
AMRO
MAN Latvija
Brother šujmašīnas
T/C LIIBA
Rekuss
LATVIJAS REPUBLIKAS VĒSTNIECĪBA SOMIJAS REPUBLIKĀ
RD IKSD
Rīgas Skolēnu Pils
Dundagas novads
Jāņa Kārkliņa Advokātu Birojs
Stats Rent