Sonika, SIA

Zīmola “Brother” produktu kataloga (2016) dizaina pielāgošana Latvijas tirgum. Galvenais uzdevums – saglabāt “Brother” vizuālo identitāti.

Katalogs ir papildināts ar vairākiem produktiem, līdz ar to mainījies kataloga kopējo lapas pušu skaits, kur dizains tika veidots no nulles, balstoties uz iesniegtās informācijas apjoma. Veidota kompozīcija, kurai jāiekļaujas kopējā produkta kataloga vizuālajā noformējumā. Papildus kopējā vizuālānoformējuma veidošanai, tika veikta atsevišķu produktu fotogrāfiju apstrāde un sagatavošana drukas prasībām.

Katalogs realizēts gan drukā, gan izmantošanai internetā.

Formāts: A4

Dobeles Autobusu Parks
AMRO
MAN Latvija
Gidon Kremer
Rekuss
333
Brother šujmašīnas
T/C LIIBA
Stockholm School of Economics in Riga
Jāņa Kārkliņa Advokātu Birojs
Purpurs
Rode un Partneri