Zīmola “Brother” produktu kataloga (2016) dizaina pielāgošana Latvijas tirgum. Galvenais uzdevums – saglabāt “Brother” vizuālo identitāti.
Katalogs ir papildināts ar vairākiem produktiem, līdz ar to mainījies kataloga kopējo lapas pušu skaits, kur dizains tika veidots no nulles, balstoties uz iesniegtās informācijas apjoma. Veidota kompozīcija, kurai jāiekļaujas kopējā produkta kataloga vizuālajā noformējumā. Papildus kopējā vizuālānoformējuma veidošanai, tika veikta atsevišķu produktu fotogrāfiju apstrāde un sagatavošana drukas prasībām.
Katalogs realizēts gan drukā, gan izmantošanai internetā.
Formāts: A4
LAPU LAPA, SIA nodarbojas ar mājas lapu izstrādi, interneta veikalu izstrādi un ar to saistītajiem pakalpojumiem – mājas lapu uzturēšanu un domēnu reģistrāciju.
Saviem klientiem piedāvājam ērtu un kvalitatīvi izstrādātu mājas lapu, kas pielāgota mobīlajām ierīcēm (responsive). Katra no mūsu izstrādātajām mājas lapām atbilst jaunākajām tehniskajām prasībām un ir maksimāli ērta tās lietotājiem.